Hasznos, könnyen alkalmazható tippek szépségszalnonoknak

Milliomos Kozmetikus (nem csak kozmetikusoknak)

Hajts a bérletesekre!

Fogadok, hogy sok vendéged szeretne rendszeresen visszatérni hozzád, de néha csak egy kis lökésre van szükségük, hogy döntsenek a bérlet mellett.

Az a gond azzal, ha nem bérlettel járnak hozzád és csak akkor fizetnek, amikor alkalmanként eljönnek, hogy nem lesznek elköteleződve.

Nem rólad beszélek, hanem arról, hogy nincsenek a az anyagi kiadás oldaláról elköteleződve.

Jövő hónapban már elkezdenek a karácsonyra gondolni és fontosabb lesz egy tervezettnél nagyobb ajándék, mint a saját igényeik.

Legyél te az ajándék számukra (ha nem is közvetlen értelemben)

Jutalmazzák magukat veled. És menj biztosra.

Ezért kell a bérlet.


Íme 5 egyszerű tipp, hogy még a helyszínen ösztönözd őket a bérlet vásárlására:

Klikk ide az 5 tippért.

1. Kínálj azonnali kedvezményt!

Mutasd meg a bérlet valódi értékét azzal, hogy azonnali kedvezményt kínálsz, ha most döntenek. Ez lehet egy egyszeri kedvezmény vagy extra szolgáltatás, amit csak a bérlettel rendelkezők kapnak meg.

 

2. Emeld ki az exkluzív előnyöket!

Magyarázd el, hogy a bérlettel milyen különleges előnyöket kapnak: rövidebb várakozási idő, VIP kezelés, vagy egy ingyenes havi frissítő szolgáltatás. Ha tudják, hogy valami pluszt kapnak, nagyobb lesz a hajlandóság a vásárlásra.

 

3. Ajánlj „próbabérletet”!

Adj nekik egy mini-bérlet opciót, például 3 alkalmas próbacsomagot, hogy tapasztalják meg az előnyöket. Ha elégedettek, valószínűleg hosszabb bérletre is szívesen váltanak majd.

 

4. Személyre szabott ajánlat

Használd ki a kapcsolatot és figyeld meg az igényeiket: „Mivel látom, hogy a stresszoldó masszázst élvezed, gondoltam, egy bérlet keretében hosszabb távon is segíthetek neked!” Az egyénre szabott ajánlat mindig jobban vonzza az embereket.

 

5. Mutasd meg az év végi lehetőséget!

Emeld ki, hogy most év vége van, és tökéletes alkalom arra, hogy előre biztosítsák a helyüket a következő hónapokra is! Így akár az ünnepek alatt is lehetőségük lesz egy kis kikapcsolódásra vagy megújulásra.

 

Használd ezeket a tippeket, hogy még aznap megerősítsd a vendégek elköteleződését – és töltsd meg a következő hónapokat! Ha kérdésed van, itt vagyok, hogy segítsek!

 

Vissza a blogokhoz
Beauty Body System

Rólam :-)

Kovács Gergely vagyok. 2010-ben csöppentem bele véletlenül a szépségipar világába :-)
2010 óta folyamatosan értékesítünk szépségipari gépeket szépségszalonok és kezdő vállalkozók, illetve vállalkozást tervezők részére. Vezettem már szépségszalont, masszázs szalont, kozmetikát, szoláriumot, edzőtermet, sőt dolgoztam is mindegyikben. Találkoztam már jó és rossz vendéggel, kevés vendéggel, sok vendéggel, visszatérőkkel és menekülőkkel, panaszkodókkal és tovább ajánlókkal.
Mondanám, hogy szinte mindent láttam már, de ez egy folyamatosan fejlődő világ úgy szakmailag, mint üzletileg. Közel 1.000 szépségszalonnal-, edzőteremmel-, kozmetikával volt már és még van is üzleti kapcsolatom. A végén mindig azon van a hangsúly, hogy van e fizető és visszatérő vendég, vagy nincs.
Hiszen ezen áll vagy bukik a vállalkozás életben maradása.
A fentebb található blog és vlog (video blog) bejegyzésekben olyan tippeket szeretnék neked adni, amikkel sikeresebben vezetheted szépségszalonodat, vagy sikeresen megnyithatod azt.
Ígyekszem ide feltölteni minden tartalmunkat, de ha jobban el akarsz mélyedni a témában, javaslom, hogy iratkozz fel ide kattintva youtube csatornánkra, hogy azonnal értesülj legújabb tipjjeinkről.
Ahogy szoktam mondani: Sok sikert és visszatérő vendégeket!