G-NGLYE981RJ

Hasznos, könnyen alkalmazható tippek szépségszalnonoknak

Milliomos Kozmetikus (nem csak kozmetikusoknak)

milliomos kozmetikus

Amikor a vendég a hibás...

Azt is mondhatnám, hogy zsírbontókezelésekről őszintén. Szivem szerint ezt a címet adtam volna, de sajnos ez a téma nem csak a zsírbontó kezeléseket végzőket érinti, hanem mindenkit, aki valamilyen eredményt el szeretne érni a vendégen hosszú távon. Szokták mondani, hogy minidg a vendégnek van igaza. Én ezzel nem értek egyet. A vendégnek egyáltalán nincs mindig igaza. És a mi dolgunk, hogy ezt finoman közeljük vele. No de miről is beszélek konkrétan... a videóból kiderül:

Olvass tovább itt

2021-11-16

Zene nélkül mit érek én?

Zene vagy nem zene. Rádió vagy Podcast Spotify, Apple music, Deezer, CD, Kazettás magnő, magnetofon és tudom is én mi mindent lehet még használni ahhoz, hogy valami háttérhangot vigyen az ember a kezelések mögé. Na de mi a legjobb választás? MIre kell vigyázni?

2021-10-26

Áfás számla mizéria

Kínos tud lenni, amikor eljön az ideje a számlaadásnak és akár sem a kibocsátó, akár sem a befogadó nem feltétlenül tudja, hogy mi is lenne a helyes kommunikációja a bruttó árnak:

2021-10-23

Októberben Karácsony

Nem, nem arról van szó, hogy hozzuk előre a karácsonyt és üljünk a fa köré karácsonyozni és mákos bejglit enni. (Eredetileg még cukrász végzettségem is van egy messzi messzi galaxisból, mégsem tudom soha hogy kell leírni a bejglit)
Szóval: Nem előkarácsonyozás és nem az idegesítő karácsonyi díszek októberben témáról van szó. Valami másról, de nagyon fontos. Nézd meg itt:

Olvass tovább itt

2021-10-10

Autóval, gyalog, vagy tömegközlekedéssel?

Tudod e, hogy a vendégeid hogyan járnak hozzád? Vagy másképpen szólva: ha egy vendég megkérdezi tőled, hogy hogyan lehet olyan módon hozzád jutni, ahogy te még sosem próbáltad - akkor el tudod e neki magyarázni? Fontos ez egyáltalán? Nézd meg az alábbi videót, ha érdekel a véleményem:

2021-09-30

Guruló Szépségszalon

Mindig is lenyűgözött az emberi kreativitás és találékonyság. Az, hogy szükség esetén hogyan tud az ember utat találni ott, ahol más csak gazt és átjárhatatlan akadályokat lát. Hallottatok már guruló szépségszalonról? Én nekem ez vadi új volt, amíg egy...

2021-09-25

A türelem bevételt terem!

Mennyi idő az, mire egy termék, vagy szolgáltatás visszahozza a befektetett pénzt, időt, energiát? Mennyi az az idő, ami után azt mondod, hogy elég ennyi volt, és mennyi az az idő, amire azt mondod, hogy...

2021-09-23

Hogyan árakciózz (jól)?

Ha árakciózol, akkor nagyon fontos, hogy bizonyos szabályokat betarts, mert könnyen fennáll a veszélye annak is, hogy te magad sem akarod majd visszavinni az áraidat az eredeti magasabb szintre (így egy fizetés csökkentést adva magadnak gyakorlatilag), vagy épp...

2021-09-19

Kuponnak van e még értelme?

Van még érteme kuponozni a szolgáltatásaidat vagy nincs? Mindenkire rá van bízva a döntés természetesen , de ha érdekel a véleményem, akkor klikk az alábbi gombra és tudj meg többet :-)

2021-09-18

Kavitációs Zsírbontás

Zsírbontó kezelésekhez két ember kell!

Ha zsírbontó kezelésre jön ey vendég hozzád, akkor gyakori probléma, hogy úgy gondolják, hogy eljönnek hozzád a kezelésre és várják, hogy megtörténjen a csoda.
A csoda meg is fog történni, de két ember kell hozzá...

2021-09-15

Egyszerű és TUTI módszer, hogy eladd a szolgáltatásaidat

Nevezzük egyszerűen “piaci kofa” módszernek.
A “Piaci Kofa” módszer egyszerűen alkalmazható és bárki számára elsajátítható és applikálható.
Applikálható, vagyis be tudod helyettesíteni a....

2021-09-10

bbs

A vendégmegtartás 2 ARANYSZABÁLYA

Azt mondják a suliban: Egy 5-öst kapni nem nagy dolog. Megtartani az 5-ös átlagot = Na az a valamire való teljesítmény.
Ugyanez a helyzet a vendégekkel is.
Elgondolkoztatok már rajta, hogy mitől van az, hogy...

2021-09-01

Beauty Body System

Rólam :-)

Kovács Gergely vagyok. 2010-ben csöppentem bele véletlenül a szépségipar világába :-)
2010 óta folyamatosan értékesítünk szépségipari gépeket szépségszalonok és kezdő vállalkozók, illetve vállalkozást tervezők részére. Vezettem már szépségszalont, masszázs szalont, kozmetikát, szoláriumot, edzőtermet, sőt dolgoztam is mindegyikben. Találkoztam már jó és rossz vendéggel, kevés vendéggel, sok vendéggel, visszatérőkkel és menekülőkkel, panaszkodókkal és tovább ajánlókkal.
Mondanám, hogy szinte mindent láttam már, de ez egy folyamatosan fejlődő világ úgy szakmailag, mint üzletileg. Közel 1.000 szépségszalonnal-, edzőteremmel-, kozmetikával volt már és még van is üzleti kapcsolatom. A végén mindig azon van a hangsúly, hogy van e fizető és visszatérő vendég, vagy nincs.
Hiszen ezen áll vagy bukik a vállalkozás életben maradása.
A fentebb található blog és vlog (video blog) bejegyzésekben olyan tippeket szeretnék neked adni, amikkel sikeresebben vezetheted szépségszalonodat, vagy sikeresen megnyithatod azt.
Ígyekszem ide feltölteni minden tartalmunkat, de ha jobban el akarsz mélyedni a témában, javaslom, hogy iratkozz fel
ide kattintva youtube csatornánkra, hogy azonnal értesülj legújabb tipjjeinkről.
Ahogy szoktam mondani: Sok sikert és visszatérő vendégeket!